Forum Index  »  Chat Room  »  Daisukidayo Golden Disc Awards Dress
 Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 2     1, 2  Next

Daisukidayo Golden Disc Awards Dress

Author Message
Do you think the dress @ Golden Disc Awards is pretty?

Yes absolutely!  
100%
 
No...  
0%
 

Total Votes : 23
kikubelle
Posted: Dec 03, 2005 7:10 pm Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 1026 Location: Toronto, Canada + Lalaland~
My prom is in the coming June
I was really caught up in looking through wedding magazines for a dress
then i remembered Ai's dress at Golden disc
I was wondering if anyone has a picture of that dress
cuz i remember MightyFlameBoy or something had a calendar and close up of that dress
if anyone has it can they plz post it
i need to give it to the tailor
and if anyone has ideas for accessories and stuff for my prom
i will be glad to accept
so far i think the first thing to get done is a picture fo the dress to the tailor
Thx ppl~
i'll really appreciate your help! Love

A picture:
 
Aprilis.
Posted: Dec 03, 2005 7:49 pm Reply with quote
クムリウタ クムリウタ
Joined: 26 Aug 2005 Posts: 958 Location: Japan
i don't have close up of ai in that dress. what i can do though, is take HQ (at least as HQ as i can get it) of that live. will that help you?
 
HilaryDuffFanboy
Posted: Dec 03, 2005 8:42 pm Reply with quote
PEACH PEACH
Joined: 10 Oct 2005 Posts: 1975 Location: Melbourne, Australia
It's an elegant dress, but it looks very simple... and almost dull >_<

But Otsuka looks puuuurdy in it!
 
kikubelle
Posted: Dec 03, 2005 8:58 pm Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 1026 Location: Toronto, Canada + Lalaland~
>>@Aprilis.
i have the HQ actually
the picture is from the HQ
i was wondering if someone had like a big picture of it
i know that she wore it when singing cherish @ JAM PUNCH tour
mayb u can HQ that for me...plz n thx~ Love
 
blablablaidontknow
Posted: Dec 03, 2005 9:58 pm Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 01 Sep 2005 Posts: 397
OMG, YES indeed! it's so pretty! i like it so much! Love
 
zizou
Posted: Dec 03, 2005 11:00 pm Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 09 May 2005 Posts: 423 Location: 6 feet under
whoa kikubelle, if you do get this dress made, be sure to take loads of pics ok? Wink
its really a nice dress Smile
 
eyn
Posted: Dec 03, 2005 11:15 pm Reply with quote
羽ありたまご 羽ありたまご
Joined: 13 Apr 2005 Posts: 2094 Location: Canada
Heh, maybe I can help this out a little. Here's a few high quality picture I found somewhere on the web, can't remember. Confused



Good luck on picking the right dress for the prom, even though it's still few months away! Tongue
 
kikubelle
Posted: Dec 03, 2005 11:33 pm Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 1026 Location: Toronto, Canada + Lalaland~
>>@eyn
i totally wanna glomp you kakakaka
thx so much just what i was looking for
is there a high quality video of that perfromance anyways
cuz i only have a moderate quality one n i wanna watch the high quality one
eyn thk Q SO SO much!!! Love
 
sakura_star518
Posted: Dec 03, 2005 11:34 pm Reply with quote
甘えんぼ 甘えんぼ
Joined: 19 Nov 2005 Posts: 71 Location: Singapore
Prom? Whoa, cool. This dress is very pretty. Giggle Hope you can get your dress in time for your prom. Tongue
 
kikubelle
Posted: Dec 04, 2005 1:14 am Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 1026 Location: Toronto, Canada + Lalaland~
Anyone wanna give ideas for accesories?
should i get all those necklaces like Ai chin?
=/ Sad i am really worried about prom
*sighz* i worry too much~
=_=so much worries in Gr 12
 
spirus
Posted: Dec 04, 2005 8:20 am Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 20 Jul 2005 Posts: 935 Location: heartplace
The dress is great and don't dull, the variable layers break any dullness and the dress is elegant in its simplicity.
As for accesories consider something swarovski-like (necklace), theyre so awesome and classy.
But the prom is at June? then why to worry about it by now?
 
madgirlslovesong
Posted: Dec 04, 2005 8:51 am Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 23 Sep 2005 Posts: 1137 Location: USA
^Well prom is a very important event, and it takes us girls a long time to get ready for it! Giggle Anyways it seems she's taking the dress to the tailor/getting it custom made, so it's going to take even more time to do.

I think the dress is gorgeous. How are you going to do your hair? I know you have really long beautiful hair. Are you going to do an upsweep or leave it down? Curl it? Ahh, Prom. The memories. Laughing
 
EVILXKAKASHI
Posted: Dec 04, 2005 9:25 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 01 Jun 2005 Posts: 457 Location: err..geez I duno
yea its a veri veri dress maybe u should upsweep ur hair it will look nice =D if ya wanna let it dwn let it have some curl aat the end part =D

ya gonna wear specs or contact lens to go to the prom?u could dye ur hair too =D

dress shoulda add some pattern on the top part ,swaroski jewelry lo >.< hmm u can get a bigger braclet that cover the wrist ^^ and nice pair of earrings that is dangling ^^ oh yea accesories should b glittering match ur tis dress .
if ya need help find yumi she just finish her prom nite

anyway ur prom is at june cool dwn lol dun be so tense u will tend to overlook things=D
 
HachiRoku
Posted: Dec 04, 2005 2:16 pm Reply with quote
Happy Days Happy Days
Joined: 08 Jul 2005 Posts: 107
she very pretty in in. i think she would look pretty in almost any dress she wheres.
 
kikubelle
Posted: Dec 04, 2005 6:43 pm Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 1026 Location: Toronto, Canada + Lalaland~
@spirus
swaroski is nice but expensive
the dress is already going to cost a lot
so mayb i will go with something cheaper
but i was looking over the swatch collection
their jewelry is unique but money...=_=
the left over money is going into makeup more than jewelry
i don't want cheap flaky makeup for prom not that i have any now

@madgirlslovesong
you are so right
girls need so much time to prepare
its like the last day to make an impression on ur high school frds
for the chrish pv, you know how her hair is curled
i want something like that
i am growing my hair now =P

@EVILXKAKASHI
i am going to wear contacts...breathable contacts...
did yumi really finish her prom night???!!!
*need to go look for yumi*
my hair is already dyed
but i can see the roots now cuz i dyed it in august
still good but i am planning to keep dying it the same colour
milk tea from palty
i like this colour=/

Thanks everyone!!!
I'm excited and anxious~if anyone finds new hot accesories i can buy online n wear to prom post the linkie i wanna see
 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 2     1, 2  Next
All times are GMT - 5 Hours
The time now is Apr 04, 2020 10:38 am
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum