Forum Index  »  Chat Room  »  Have You Ever?
 Post new topic   Reply to topic
Page 117 of 118     Previous  1, 2 ... 115, 116, 117, 118  Next

Have You Ever?

Author Message
skeedatl
Posted: Oct 09, 2010 6:37 am Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 01 Feb 2010 Posts: 4374 Location: Himeji
Nope. Don't take orders at work.

Have you ever accidentally started brushing your teeth with canine tooth paste?

(BTW, poultry flavor doesn't taste at all like poultry)
 
woaini
Posted: Oct 09, 2010 8:58 am Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 14 Oct 2009 Posts: 15207 Location: the boonies
Laughing Laughing Laughing Laughing nope i havent.. but it sounds unpleasant... Shocked

have you ever seen a bear in real-life? Surprised
 
Koda
Posted: Oct 09, 2010 10:18 am Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 12319
Yeah, I saw one in the woods once Shocked It didn't see us, though, which I was pretty grateful for Tongue

Have you ever swam in the ocean?
 
sakuraangel
Posted: Oct 09, 2010 8:47 pm Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 10 Feb 2007 Posts: 8011 Location: Canada
yup a few times when I was younger

have you ever said something inappropriate?[/list]
 
woaini
Posted: Oct 09, 2010 9:02 pm Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 14 Oct 2009 Posts: 15207 Location: the boonies
hmm all the time Laughing

have you ever been bitten by a poisonous animal/insect?
 
sakuraangel
Posted: Oct 09, 2010 9:04 pm Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 10 Feb 2007 Posts: 8011 Location: Canada
yea

have you ever seen the sun rise?
 
Koda
Posted: Oct 09, 2010 9:05 pm Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 12319
Yeah, in where other than Japan, too Tongue I woke up super early while we were in Narita, and I watched the sunrise Smile

Have you ever wished on "the first star of the night"?
 
flintandtas
Posted: Oct 09, 2010 10:43 pm Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 07 Jul 2009 Posts: 8451 Location: Sydney, Australia
I'm pretty sure I have ..... but then I'd look around and see another one immediately after and wonder which came first Confused

Have you ever been skiiing?
 
sakuraangel
Posted: Oct 09, 2010 10:55 pm Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 10 Feb 2007 Posts: 8011 Location: Canada
yup

have you ever been snowboarding?
 
flintandtas
Posted: Oct 11, 2010 6:02 am Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 07 Jul 2009 Posts: 8451 Location: Sydney, Australia
Nope hmm

Have you ever been so surprised by something that you suddenly realised that your mouth is hanging wide open? Giggle

(Its the weirdest feeling I tell you .... happened to me once)
 
Koda
Posted: Oct 11, 2010 11:59 am Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 27 Oct 2008 Posts: 12319
Laughing Laughing Yeah! Just the other day, too Laughing I wondered why my mouth was so dry, too Tongue

Have your ears ever popped going down a tall slope?
 
skeedatl
Posted: Oct 15, 2010 7:29 pm Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 01 Feb 2010 Posts: 4374 Location: Himeji
Yep.

Have you ever put mayonnaise on your french fries? Confused
 
LoveSkywalker
Posted: Oct 19, 2010 4:35 pm Reply with quote
金魚花火 金魚花火
Joined: 20 Oct 2009 Posts: 170 Location: Poland
No, I always have some ketchup Giggle

Have you ever forgotten about your boyfriend's/girlfriend's birthday?
 
skeedatl
Posted: Oct 21, 2010 10:42 am Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 01 Feb 2010 Posts: 4374 Location: Himeji
No way. That carried the death penalty.

Have you ever tried to save a few minutes by carrying everything only to end up dropping everything?
 
flintandtas
Posted: Oct 22, 2010 5:16 am Reply with quote
クラゲ, 流れ星 クラゲ, 流れ星
Joined: 07 Jul 2009 Posts: 8451 Location: Sydney, Australia
That has been known to happen Shifty

Have you ever fallen out of your bed whilst sleeping? Surprised
 
Post new topic   Reply to topic
Page 117 of 118     Previous  1, 2 ... 115, 116, 117, 118  Next
All times are GMT - 5 Hours
The time now is Dec 10, 2018 9:16 am
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum