Forum Index  »  Announcement  »  I'm leaving the forum
 Post new topic   This topic is locked
Page 1 of 2     1, 2  Next

I'm leaving the forum

Author Message
eyn
Posted: Jun 28, 2005 7:51 pm Reply with quote
羽ありたまご 羽ありたまご
Joined: 13 Apr 2005 Posts: 2094 Location: Canada
Yeah, for 3 weeks, as I'll be going to England for my brother's graduation. I'll be leaving on 2 July, 2005 (Saturday), and hopefully everything will be in order while I'm away. Nod I haven't met my parents for 2 and a half years since I came to Canada to study, Surprised now it's finally the time for me to meet them at England. I'm excited, of course! Boogie We'll be having a Europe trip following the graduation ceremony, so hopefully I'll have lots of fun travelling around. Giggle

While I'm away, Jason will have access to Channel-Ai ftp and administrator right to edit or delete postings. He'll replace me to provide you with the latest NEKO ni fuusen download and hopefully he'll be doing a good job on that. A lot of people used to ask me whether I'm looking for moderator for this forum, but I think the community is still small enough to handle by myself. However, eventually the time will come, so don't worry you'll have chance to contribute to Channel-Ai by being a moderator here, if elected. Nod

The reason I chose Jason to do this job is because he's my old buddy when I'm still living in Malaysia, so I can have absolute trust on his ability to keep Channel-Ai a fun and happy place for every Ai's fans. If he didn't do his job well, just send me an email lol. Laughing Who knows, he might do such a great job that you guys wouldn't want me to come back! Crying

Guess that's about it. I'll post up some photos when I come back from my trip. Don't forget, photography is one of the things I really enjoy doing, but I guess my skill must have degraded after idling for one year. University has too much work to do! Sad
 
broken::dreams
Posted: Jun 28, 2005 8:00 pm Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 26 Jun 2005 Posts: 497 Location: New York
Oh, by the title I thought you were leaving forever...lol.


Well have fun on your trip to beautiful Europe. Nod
 
ZeroKenshin
Posted: Jun 29, 2005 12:29 am Reply with quote
ネコに風船 ネコに風船
Joined: 21 May 2005 Posts: 579 Location: Singapore
we still can chat online sometimes!! have a wonderful trip eyn!! byebye
 
arone
Posted: Jun 29, 2005 1:10 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 25 Apr 2005 Posts: 392 Location: HONG KONG
oh~3 weeks...nearly a month~~lol
u can meet your family,that's good!^^ u must miss them very much~ Wink

hope you can have Happy Days in Europe~ Boogie
dont forget to let us see the beautiful Europe photos which have the guy called eyn in it~~~hohoho!! Boogie
 
EVILXKAKASHI
Posted: Jun 29, 2005 1:36 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 01 Jun 2005 Posts: 457 Location: err..geez I duno
I though whos leaving this forum scared me !

yeah Eyn u should a a pic of urself in the photo haha hope u be back soon

anyway we can chat on msn hahaz!!so eyn 3 weeks no WC3 haha can stand or not?

anyway Eyn gonna miss u !!
 
Alan
Posted: Jun 29, 2005 4:56 am Reply with quote
甘えんぼ 甘えんぼ
Joined: 16 Jun 2005 Posts: 62 Location: Singapore
broken::dreams wrote:
Oh, by the title I thought you were leaving forever...lol.


ha, i thought you're leaving forever too, have a happy holiday!
 
runawayschi
Posted: Jun 29, 2005 6:19 am Reply with quote
上塩タン焼680円 上塩タン焼680円
Joined: 23 May 2005 Posts: 351 Location: Singapore
I agree with them!^ You gotta take some pic and show us!
*laughs*
You kinda shocked me by sayin ur leaving! Embarassed phew.. its onli for awhile.
Hope you enjoy ur trip!
 
zizou
Posted: Jun 29, 2005 7:23 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 09 May 2005 Posts: 423 Location: 6 feet under
hmm, you havent met your parents for 2 and a half years?
thats quite a long time ^^;
hope you have loads of fun there eyn Wink
 
Lainay
Posted: Jun 29, 2005 11:58 am Reply with quote
ハイパーガル ハイパーガル
Joined: 21 May 2005 Posts: 641 Location: USA
T_T The title scared me sooooo much!! I thought you were leaving for good! ^^~ Have fun in England! We'll miss you!
 
Mixi
Posted: Jun 29, 2005 12:29 pm Reply with quote
金魚花火 金魚花火
Joined: 27 Jun 2005 Posts: 168 Location: Québec, Canada
I was scared too! I would have known you for only 2 days Crying Have fun! I'm sure you'll have an awesome trip Smile I can't wait for you to come back, and I want to see those photos! Tongue
 
tracei
Posted: Jun 29, 2005 1:41 pm Reply with quote
Happy Days Happy Days
Joined: 26 Jun 2005 Posts: 91 Location: Canada
T__T
Log on to the forums as soon as you get back!!!!
Hope you have fun in England! and congrats to your brother ^__^;;
 
AYAxPAPAYA
Posted: Jun 29, 2005 2:44 pm Reply with quote
さくらんぼ さくらんぼ
Joined: 16 Jun 2005 Posts: 41
i thought it meant you were leaving forever! Surprised
im glad your not Smile have fun in England!
 
neko
Posted: Jun 29, 2005 5:54 pm Reply with quote
甘えんぼ 甘えんぼ
Joined: 11 May 2005 Posts: 88 Location: Tokyo
We'll miss you, Eyn. I hope you have fun. Thanks for taking the time to leave the forum in good hands. Be safe. Smile And congrats to your brother.
 
yumiotsuka
Posted: Jun 30, 2005 4:53 am Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 01 May 2005 Posts: 955
bon voyage eyn kunkun!!! we will miss you... aitakatanda!! =))

anyway, i'm leaving the forum for quite a long time too... i have major exams this year and wouldn't have the time to come online often... so pls provide me with the lastest news of Neko ni Fuusen... Embarassed

i'll be back in late november 22 (that's my last paper) meanwhile, i'll still be online just my person is not in front of the computer..
so it'll be some time that i will not be posting ^^

wish me luck for my paper on 6 july =\
 
Rinoa
Posted: Jun 30, 2005 8:37 am Reply with quote
クムリウタ クムリウタ
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 2039 Location: Europe
Well then have fun ^^ we shall really miss you! Europe is very beautiful so I'm sure you'll love it Smile And say congrats to your bro! I think I'll love watching your photos. And thanks for all! Also good luck for your exams Yumiotsuka. I shall miss both of you!

Take care!
 
Post new topic   This topic is locked
Page 1 of 2     1, 2  Next
All times are GMT - 5 Hours
The time now is Dec 15, 2018 7:02 pm
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum