Forum Index  »  Ai's News  »  Otsuka Ai A-nation goodies
 Post new topic   Reply to topic
Page 3 of 5     Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Otsuka Ai A-nation goodies

Author Message
yumiotsuka
Posted: Aug 05, 2005 8:46 am Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 01 May 2005 Posts: 955
spirus wrote:
yumi, wo triple post Tongue
mise sclusive always has the prices rediculusly high Mad
but may i will buy that blue summer keyring of ayu ^_^



haha~ yea mise "eat" money... however, we have no choose this is the only shop aren't it?
 
spirus
Posted: Aug 05, 2005 8:56 am Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 20 Jul 2005 Posts: 935 Location: heartplace
yes..there used to be nippon export a good place..but it started rising the prices a lot too >__<
 
EVILXKAKASHI
Posted: Aug 05, 2005 9:00 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 01 Jun 2005 Posts: 457 Location: err..geez I duno
spirus u came from singapore u should go for the outing!!

man mise reali sux at the pricing for a poor student like me man i cant afforf this luxris!! too EX and im damn broke! man i hope they reali have to reconsider the pricing!
 
spirus
Posted: Aug 05, 2005 9:26 am Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 20 Jul 2005 Posts: 935 Location: heartplace
lol..i dont come from singapore Tongue
and what outing u mean?
 
EVILXKAKASHI
Posted: Aug 05, 2005 9:27 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 01 Jun 2005 Posts: 457 Location: err..geez I duno
spirus wrote:
lol..i dont come from singapore Tongue
and what outing u mean?


lol i mean the singapore outing for channel-ai lol anyway where u come from lol!! u can look up the topic of chanel-ai outing at the chat room section..but there too little ppl goin soem of the singporeans here did not want to go..sigh....typical singporean...
 
Clover
Posted: Aug 05, 2005 12:41 pm Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 06 May 2005 Posts: 1029 Location: I need to find a job... boohoohoho
I don't like the BoA goodies. They're soooo plain Crying the only good thing is the keychain Tongue
Ayu has tons of goodies XD
I wonder if Ai designed her a-nation stuff, probably Wink
 
yumiotsuka
Posted: Aug 05, 2005 10:54 pm Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 01 May 2005 Posts: 955
Clover wrote:
I don't like the BoA goodies. They're soooo plain Crying the only good thing is the keychain Tongue
Ayu has tons of goodies XD
I wonder if Ai designed her a-nation stuff, probably Wink



i think Ai design her own a-nation stuff or probably all the artise design their own stuff

hmm.. i think that i should find somemore place which inport japanese goods.. because mise is really expensive... they "eat" up ppl money
 
Rinoa
Posted: Aug 06, 2005 7:23 pm Reply with quote
クムリウタ クムリウタ
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 2039 Location: Europe
^ yup you're right indeed. Anyhow her items are cute as always Love
 
boboai
Posted: Aug 07, 2005 5:19 am Reply with quote
大好きだよ。 大好きだよ。
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 272 Location: Bangkok,Thailand
they are all so cute!! i love black and the shocking pink colour so much Love
 
chiamingen
Posted: Aug 07, 2005 11:57 am Reply with quote
甘えんぼ 甘えんぼ
Joined: 13 Jun 2005 Posts: 81 Location: Singapore
i like the keychain, it look unique and strange especailly it's eyes < - - > Smile
i also like the way they combined the colour black and pink, it mixed well together.
 
da_girl
Posted: Aug 07, 2005 10:16 pm Reply with quote
さくらんぼ さくらんぼ
Joined: 03 Jun 2005 Posts: 45
those look really cute.... anybody actually buy them?
 
yumiotsuka
Posted: Aug 08, 2005 6:45 am Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 01 May 2005 Posts: 955
boboai wrote:
they are all so cute!! i love black and the shocking pink colour so much Love


yup! sometime i think that black and striking pink did really blend well.. however, i would rather she use a lighter more smoothing pink
 
Clover
Posted: Aug 09, 2005 4:23 pm Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 06 May 2005 Posts: 1029 Location: I need to find a job... boohoohoho
The design looks a bit like a butterfly right? or maybe a leaf Tongue with legs.
 
yumiotsuka
Posted: Aug 09, 2005 7:57 pm Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 01 May 2005 Posts: 955
Clover wrote:
The design looks a bit like a butterfly right? or maybe a leaf Tongue with legs.




i think is a picture of the butterfly
 
runawayschi
Posted: Aug 10, 2005 2:34 am Reply with quote
上塩タン焼680円 上塩タン焼680円
Joined: 23 May 2005 Posts: 351 Location: Singapore
I tink the logo looks more like rabbit's ears?
I always thought it was a blend of rabbit ears and a heart shape.
 
Post new topic   Reply to topic
Page 3 of 5     Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
All times are GMT - 5 Hours
The time now is Aug 19, 2019 2:43 pm
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum