Forum Index  »  Newbie Area  »  hello im a new guy!!KONICHIWA!!
 Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1    

hello im a new guy!!KONICHIWA!!

Author Message
gohjon
Posted: Aug 12, 2005 5:19 am Reply with quote
桃ノ花ビラ 桃ノ花ビラ
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 9 Location: Singapore
hello im new to this forum adn new to ai!! i heard her natsuzora in one of my fren's house and i totalyy fell in love with that!! lol sry i noe i had joined here and not posted a thing my com just crashed.. Crying sry..

hehe my name is gohjon! means jonathan goh im from singapore!!and steven intoduce me in to this forum !say id he wanted to find moe about ai called me to join this forum yeah reali great in joining this forum !!
 
EVILXKAKASHI
Posted: Aug 12, 2005 6:03 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 01 Jun 2005 Posts: 457 Location: err..geez I duno
hmm should not call my real name..nvm..

hehe at last ur com is okay!u shoulda be in this forum!!it so damn fun i spend more time here then my games!! Boogie spread the love of AI!!propoganda!!
lol!!jon is my classmate onli in some sub lol! his damn smart!!crazy smart!!
welcome to the grreatest AI forum !! Nod

hope u can enjoy there tons of fun waiting here for u!!
 
chiamingen
Posted: Aug 12, 2005 7:47 am Reply with quote
甘えんぼ 甘えんぼ
Joined: 13 Jun 2005 Posts: 81 Location: Singapore
hi gohjon, wish you would have a good stay in here Smile

EVILXKAKASHI wrote:
spread the love of AI!!propoganda!!

are you reading too much history Giggle ,"propoganda". maybe you can be the director of ai-chan singapore division promotion board
Boogie
 
zizou
Posted: Aug 12, 2005 7:51 am Reply with quote
SMILY SMILY
Joined: 09 May 2005 Posts: 423 Location: 6 feet under
hie and welcome to the boards ^^
 
gohjon
Posted: Aug 12, 2005 8:37 am Reply with quote
桃ノ花ビラ 桃ノ花ビラ
Joined: 27 Jul 2005 Posts: 9 Location: Singapore
halo any1 pls reply mi i m a 1 dea freak of ai my fred lo influence mi hahaz lolx i love her she is so cute n "chio".WOW i m addicted so called siao liao Sneeze hahaz n btw i m from sg so i talk like tat sgreans pls relpy mi i m waiting n lookin foward to yr replys Love
 
eyn
Posted: Aug 12, 2005 8:46 am Reply with quote
羽ありたまご 羽ありたまご
Joined: 13 Apr 2005 Posts: 2094 Location: Canada
gohjon wrote:
halo any1 pls reply mi i m a 1 dea freak of ai my fred lo influence mi hahaz lolx i love her she is so cute n "chio".WOW i m addicted so called siao liao Sneeze hahaz n btw i m from sg so i talk like tat sgreans pls relpy mi i m waiting n lookin foward to yr replys Love

Welcome to the forum, gohjon. However, I would like to tell you that broken English is not allowed in this forum. I'm sorry but please, use proper English as a lot of people doesn't like to read posting written as above using wrong spelling etc. (i.e. it's not cool) Tongue

It's one of the rules written in the Channel-Ai rules thread, you should have a look there. Smile

Anyway, hope you enjoy the forum and thanks to EVILXKAKASHI for spreading the Ai love. Laughing
 
spirus
Posted: Aug 12, 2005 8:48 am Reply with quote
フレンジャー フレンジャー
Joined: 20 Jul 2005 Posts: 935 Location: heartplace
ai propaganda ^_^
hehe welcome here, i hope kakashi makes you a big fan as well..not only someing here Tongue
 
Clover
Posted: Aug 12, 2005 11:04 am Reply with quote
ユメクイ ユメクイ
Joined: 06 May 2005 Posts: 1029 Location: I need to find a job... boohoohoho
WOAHH so many singaporians joining ^_^ too bad the outing is cancelled (I believe)
Another member dragged here by Kakashi! Good job dude Laughing
 
Rinoa
Posted: Aug 12, 2005 11:40 am Reply with quote
クムリウタ クムリウタ
Joined: 14 Apr 2005 Posts: 2039 Location: Europe
Yup many people from Singapore in this forum, Clover. Anyhow welcome =) I am Rinoa and I hope you find yourself at home here Nod
 
Post new topic   Reply to topic
Page 1 of 1    
All times are GMT - 5 Hours
The time now is Aug 17, 2019 8:51 pm
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum